emmaahallin

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Emma Hallin - 7 december 2013 19:31

Ikväll är en kväll jag verkligen önskade att jag hade en pojkvän.
känner mig så himla ensam ikväll och vill krypa ner i soffan tillsammans med den jag vill leva mitt liv tillsammans med.
En jag skapar minnen med. En jag kan luta mig mot när jag inte mår bra.
En som tar hand om mig och gör mig lycklig.
Någon som alltid finns där för mig och älskar mig för den jag är.
Finns de någon där ute för mig med?!
Troligtvis inte för alla sviker ju efter ett tag...

Av Emma Hallin - 7 december 2013 11:34

Jag är en väldigt lojal och naiv människa vilket har både sina för och nackdelar.
Som tur är har jag min mamma som kan säga till mig när jag är alltför lojal och naiv. Jag litar blindt på alla människor, tror gott om dom flesta.
Så det är inte så konstigt att jag gång på gång blir sviken av såkallade vänner.
Så jag vet inte vart jag har vissa personer i mitt liv längre.
Den ena ljuger ju värre än den andra.
Så därför umgås jag just nu enbart med min mamma och mormor samt Benjamins pappa ibland.
Orkar inte umgås med någon annan med tanke på att jag inte vet vad man ska lita på och inte.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards