emmaahallin

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Emma Hallin - 12 december 2013 21:28

Jag vill bara skrika rakt ut.
Vill att du ska höra mig, förstå mig.
Men hur jag än gör så tar du allt på fel sätt.
Vill skriva allt, så du förstår men här är inte rätt forum.
Jag får gå den hårda vägen nu, vägen jag aldrig trodde att jag skulle behöva gå.
Jag har slut på idér, slut på energi, slut på tålamod.
Jag har stått ut länge nu.
Nu har de gått så långt att jag stängt av mina känslor.
Mina känslor ang dig.
Bryr mig inte längre, eller jo det är klart jag gör och kommer alltid att göra.
Men det är ditt val nu, inte mitt.
Måste lägga den energin och de tålamodet på min älskade son.
Gör vad du vill, din förlust inte min.



Ni förstår förstås ingenting och jag skrev inte detta för att ni ska förstå, jag skrev för att jag var tvungen att skriva av mig.

App

Av Emma Hallin - 12 december 2013 09:52

Jah har hittat en rolig app där man kan göra sina egna bilder :)
Tänkte slänga upp bilder så får ni se :)
Den heter piclab om ni är intresserade av att ladda ner den :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards