emmaahallin

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emma Hallin - 6 oktober 2010 20:21

Själva operationen gick jätte bra.

Jag va uppe på sjukhuset 10:15.

Fick prata lite med han som skulle göra operationen om hur den skulle gå till och så, jag fick även ställa frågor om jag hade.

Sen fick jag ta på mej en sånå där fina sjukhus kläder :)

Sen fick jag massa tabletter och fick lägga mej i ett förberedelserum.

Låg där till klockan va ca 12:10

För när jag sövdes så kollade jag på klockan och då va klockan 12:20.

Vaknade upp vid 13:30 igen tror jag?!

hahah fick lite  fika och låg kvar där till 16:00 för jag va så illamående.

Kom hem kollade lite på film sen somnade jag.

Vaknade och va fortfarande illamående.

Så nu har jag precis fått upp all min mat jag fick i mej.

Inte så roligt kan jag lova..

Jag ska bara vila resten av kvällen tror inte de blir någon skola för min del imorn om jag ska va ärlig..

Får se hur jag mår men går från 8.20 - 16.00

 

Nä nu ska jag kolla tv och vila lite till.

Ville bara komma in och skriva om min operation.

Ha de bäst!

 

//emmaa

Av Emma Hallin - 6 oktober 2010 09:29

Tjolahopp :D

Nu sitter jag här framför datorn.

Ska åka till sjukhuset om en kvart.

De börjar bli lite nervöst faktiskt.

Men de ska väll gå bra, hoppas jag.

De har gått bra dom andra gångerna jag har opererats så då ska väll dennamed gå bra.

Jag är hungrig som ett jävla svin men får inte äta -.-

Det är de värsta med operationen att man inte får äta innan.

Nä fan vad jag tjötar om operationen men den är ju snart :O

hihi

 

fan va snabbt/tidigt jag somnade igår.

Jag kollade på cougar town sen sten slocknade jag.

Det va skönt för jag kände mej utvilad när jag vaknade iaf :)

 

Nä nu känns de som att jag bara babblar om ointresanta saker.

Jag ska väll bege mej av till sjukhus nu :)

 

Kommer in senare och berättar hur det gick.

 

puuuuuuss!

 

// emmaa

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards