emmaahallin

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Emma Hallin - 7 oktober 2010 21:50

Japp de blev  ingen lugn dag för mej inte, hahah

Först kom min käraste vän Jenny på en kaffe.

Vi satt å tjöta lite sen satte jag på en film när hon hade gått.

Så smsa tiina att hon va påväg upp så åkte vi hem till henne.

Hennes mamma tvinga i mej lite frukt och lite lasange, hon tyckte jag såg så blek ut :P hahah

Men de va gott att få lite mat i magen :)

Trodde inte jag skulle få behålla de men de fick jag :)

Sen åkte vi och sa hej till Kim, sen träffa vi Johanna och sen Flane.

Och nu ligger jag i min varma goa säng och funderar på vilken film jag ska kolla på.

Har laddat ner massa bra men kan inte välja (A)

Foten går bra :D

Har inte ont alls.

Toppen serru ;)

Nu babblar jag bara om ointressanta saker.

Kommer in imorn ist :)

Ska på "möte" klockan 9 så kommer la in någon gång imorn eftermiddag :)

 

Godnatt!

 

//emmaa

Av Emma Hallin - 7 oktober 2010 10:16

Jag tror inte jag skulle rökt asså.

Jag blev helt yr och illamående.

Satte mej på toa och vänta på att de skulle komma upp men de gjorde de inte.

Sen gick jag in mot mitt rum och då blev jag svimmfärdig ist.

De blev helt svart framför ögonen och jag blev yr och de pep i mina öron.

Skit läskigt!

Så jag ringde pappa och han ringde till mamma och mamma och hennes jobbarkompis kom hit på 5 min.

Men då hade jag redan spytt en gång och dom hjälpte mej in i sängen.

Så nu har jag en spyhinh och en kanna med vatten jämte mej.

Imorn ska jag iväg på ett "möte"

Vill inte avslöja vad det är för något.

 

Tänkte faktiskt gå till skolan och göra ett prov, men tror jag skiter i de.

Iaf när jag mår som jag gör nu.

Ska nog bara vila mej idag.

Väntar på att min lärare ska ringa men hon är så dryg den människan!

Jag gillar inte henne.

hahah!

 

Nä nu ska jag sätta på en film och bara va!

 

// emmaa

Av Emma Hallin - 7 oktober 2010 09:16

Idag mår jag bättre än igår.

Har vaknat flera ggr inatt.

Men nu känns de bättre klart att jag har ont i foten och mår lite illa men de är bättre än igår.

Funderar på om jag ska gå till skolan sen och göra de provet vi har idag.

Nu väntar jag på att min lärare ska ringa.

 

Flane är påväg hit och ska bjuda på en cigg :D

Så nu ska jag röka.

 

Kommer in snart igen :)

 

 

// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards