emmaahallin

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Emma Hallin - 9 oktober 2010 18:08

Förlåt!

Men igår när jag åkte ner och mötte tiina så glömde jag av att jag hade lovat att uppdatera.

Men kvällen var lugn igår.

Jag, tiina och min syster kollade på film.

Vi kollade först på grown up's den va jätte rolig!

Skrattade hur mycket som helst.

Sen kollade vi på i rymden finns inga känslor men jag va så trött så jag somnade hahah.

Ska kolla på den en annan dag tänkte jag.

När jag får tid över.

 

Idag har vi inte gjort så mycket kollat lite på tusenbröder och Kim har vart här.

Vet inte varför han kom för han stack typ med en gång igen.

Nu står tiina och fixar sig och jag sitter här.

Jag tänkte oxå fixa mej faktiskt :)

Vi vet inte vad som händer än mer än att vi ska upp till sjöbo och hälsa på några trevliga pojkar   

 

Men nu måste jag fixa mej tiina klagar ;)

Ni får ha en trevlig kväll!

Jo just de foten mår bra! :D

 

Ciao!

 

//emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards