emmaahallin

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma Hallin - 12 oktober 2010 23:23

Jag vet omogen rubrik.

But i don't care.

Careface typ.

Det är så jag känner just nu.

Alla tankar i mitt huvud bara ekar och tar aldrig slut.

Orkar inte med detta inte nu igen.

Jag vill fixa skolan men har för stor press på mej.

Klarar inte av att leva under press.

Då går allt åt helvete.

Precis som nu.

Kan inte allt bara bli bra?

Nä men de är väll som alla säger om inte livet har sina motgångar så är de väll inte värt att leva.

Va fan vet jag?  

 

På fredag ska jag äntligen få svar på min fråga som jag går och bär på..

Får se om jag kommer att publicera den här på bloggen.

De kan va för privat men vet ej än hur jag ska göra.

Det märker vi väll..

 

Idag har jag skitit i skolan.

Jag åkte upp till min moster och va barnvakt medans hon åkte och gjorde ett ärende.

Efter de åktye jag till underbara Emilia och Thea och fika och satt å tjöta skit :)

Sen åkte jag hem till bästaste Ida och tjöta skit där.

Sen klippte hennes mor mej.

Det blev riktigt bra och jag är jätte nöjd.

Men skulle nog vilja ha lite mer uppklippt faktiskt men får ha det såhär några dagar till och se om jag är nöjd med de eller om jag vill klippa upp mer (:

Sen stack jag och träffa flaneboy.

Så bjöd han på pizza.

UNDERBARING!

Det va svin gott :D

 

Nu ska jag lägga mej i min säng och glo tv eller om jag sätter på en bra film på datorn.

Ni får ha en underbar natt.

 

//emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards