emmaahallin

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emma Hallin - 1 juni 2010 18:35

Japp ni läste rubriken.

Jag har inte pluggat ännu.

För de gick inte så bra att sova hemms hos Kim.

Han satt uppe och spelade hela natten och pratade i skype.

Så jag har varit jätte grinig i skolan.

De har knappt funnits något att göra.

Jo plugga matte.

Men jag kan inte plugga så intensiftt.

För min hjärna blir så trött då och  då lär jag mej inte de jag ska lära mej.

När jag kom hem gick och la mej å sov de va jätte skönt!

Sen har jag badat och bara rott om mej själv.

Skönt!

Sen har jag suttit här en stund.

Har huvudvärk men måste verkligen plugga de sista nu.

Så jag klarar provet imorn.

 

Har pratat med Campen oxå.

Berättade vilken tid min skolavslutning började och va beräknad att sluta.

Så dom vet när dom ska köra mej till skolan.

Emilia och Thea kommer även på min skolavslutning.

Mysigt! :)

 

Nej nu måste jag plugga!

Ha en skön kväll :)

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards