emmaahallin

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Emma Hallin - 5 juni 2010 12:42

Hej det har inte varit någon bra uppdatering dom senaste dagarna.

Men har inte haft tillgång till datorn.

Eller hade jag frågat mamma hade jag säkert fått.

Men just nu mår jag inte 100.

Och har därför valt att lägga bloggen åt sidan.

Men tänkte komma in och berätta att jag lever.

I torsdag gjorde jag inte etts kit jag va bara med Kim.

Jag va inte i skolan.

Igår så va jag med klassen nere på kype.

De vart mysigt!

Vi gick tipspromenad, sen spelade vi kubb och sen käka vi korv med bröd och umgicks :)

Sen åkte jag hem till Emilia och Thea.

Vi käkade glass och tjötade.

Jag va tvungen att prata av mej med henne.

 

Idag vet jag inte vad som händer tror jag coh Kim ska åka ner till honom och tvätta och städa hans rum.

Skulle behöva städa mitt med men orkar inte.

Kommer inte orka hjälpa Kim med hans rum.

Det är fin fint väder ute!

Me like!

 

Imorn ska jag ut till Fristad.

Jag ska hälsa på mormor och alla andra fritabor ;)

Jag tänkte även gå upp och säga hej till Malin och tända ett ljus.

De kommer bli en tom sommar utan dej älskling.

Men jag vet att du finns här med mej.

Även om du inte syns så kan jag höra din röst!

Jag älskar och saknar dej så!

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards