emmaahallin

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Emma Hallin - 2 juni 2010 18:26

Jag älskar mina vänner!

Idag har jag varit med Ida och Emilia och självklart hennes dotter Thea :)

De har varit jätte mysigt!

Vänner är de bästa på jorden.

Men för mej har de inte alltid varit lika självklart.

För i mitt liv har vänner kommit och gått.

Har svårt att lita på nya människor.

Men Emilia och Ida har jag varit vän med ända sedan jag va bebis.

Dom har alltid ställt upp för mej i ur och skur!

Självklart ställer jag upp för dom som dom ställer upp för mej.

Ni 2 är mina närmaste vänner och jag älskar er !

Jag säger de alltför sällan men de är sant.

Självklart så betyder Kim lika mycket.

Men de är annorlunda eftersom han är min pojkvän.

Thea med henne får vi inte glömma :)

Men ni 4a är de bästa jag har i mitt liv!

Bara så ni är medvetna om de.

Fan nu ska jag sluta tjata hahah.

 

Provet gick bra :)

De kände bra iaf.

Jag försökte räkna ut även om jag inte fattade uppgiften.

För min lärare har sakt att man ska försöka de kan inte vara värre än fel :)

Hemma hos Emilia så fikade vi.

Hon bjöd på bullar, kakor, Jordgubbar och vattenmelon.

Super gott va de!

Så nu är mina första jorgubbar ätna för dette året :)

De kommer bli mååånga fler kan jag lova!

Jag älskar jordgubbar!

Fan va jag tjatar :P hahah.

Men jag är possitiv idag :)

Glad och allt är perfekt ! :)

hihi.

 

Just nu sitter jag hemma hos Kim.

Skulle egentligen bara lämna en tröja som va hans och hämta min dator.

Men tänkte jag passar på att sitta vid datorn en stund efetersom internet inte fungerar hemma ändå.

Inte så socialt med Kim för han sitter och spelar och snackar med polare i skype.

Men så kan de va ibland ;)

hahah.

 

Mysigt!

Thea spydde ner hela mina byxor idag.

Hahah de låter inte så mysigt och de va de inte heller.

Men de såg roligt ut och Emilia och Ida höll på att skratta ihjäl sig!

Jag höll själv på att spy när jag torka upp de.

Så jag fick låna ett par mysbyxor av Emilia så jag slapp gå hem i spybyxor ;)

Hahah.

Nej nu har jag tjatat fördigt känner jag.

Ha de super gott i värmen! :)

För de ska jag ha!

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards