emmaahallin

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Överskattat och arg!

Av Emma Hallin - 13 februari 2012 19:26

Ja vi kan ju börja med den där alla hjärtans dag .

Seriöst, varför finns den?

En så onödig dag.

Har alltid tyckt att den vart helt värdelös även när jag haft pojkvän.

De är en dag som alla andra..

Du får lite presenter, ger bort ngt oxå och sen går man på bio eller myser framför en film hemma?

Vafan de kan man väll göra när som helst eller?

Måste man ha en speciell dag för de?

Inte nog med de den ger oss singlar ångest med för man vet att alla som har en partner ligger och myser och vad gör man själv?

Sitter och vräker i sig choklad/godis i sin ensamhet för å trösta sig själv.

Nä BORT MED ALLA HJÄRTANSDAG!

Inte nog med de, ajg måste skrivas av mej, personen får bli hur arg h*n vill men jag MÅSTE!

För jag är så jävla arg/sur/besviken.

Ni kanske tycker att de är en skit sak å bli sur över men de är mer än så som ligger bakom till varför jag reagerar så mycket som jag gör.

De började då med igår att h*n tog bort mej som vän på fb för att jag betedde mej annorlunda när jag va med Johanna?

ah jo tjena hörreduuu,

Men innan jag fick reda på varför så satt jag ju här å undra vafan jag hade gjort för fel.

Personen svarade varken på sms eller samtal.

Då börjar man undra eller?

De blev ju världens liv för jag tydligen överreagerade?

Men fuck no de gjorde jag INTE!
Hur många ggr har du inte sårat mej?

Hur många ggr har inte jag förlåtit dej?

Precis tänk på de innna du öppnar din käft och säger att JAG överreagerar!

Jag har gått och burit på alla dessa arga känslor hur jävla länge som helt.

När du tar bort mej på fb några timmar utan anledning, de va droppen.

Då rann fan bägaren över kan jag lova!
Jag är så arg just nu när jag skriver detta inlägg att jag åååå ni fattar nog inte själva.

Jag tänker inte ta emot mer skit av dej bara så du vet!

Jag vet att du läser min blogg, jag vet att du lär kolla och läsa detta inlägg.

Jag gissar på att detta kommer göra dej förbannad.

Men då får de göra de, i don't care för jag har vart arg hur länge som helst har burit på de här skit länge.

Och jag måste skriva av mej!

Så är de bara!

Nä nu måste jag ut å lugna mina nerver med en cigg innan jag slår sönder datorn eller nått i den stilen!

Sen en annan sak, sluta försök göra mej avundsjuk/svartsjuk eller vafan du håller på med, för jag tycker bara de är PATETISKT!

åååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


// en väääldigt aaarg emmaa!!!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards