emmaahallin

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emma Hallin - 4 april 2012 21:49

Okej, jag har super duper tråkigt så jag gjorde en "visste du att lista" ;)



att jag vill ha - två barn i framtiden?
att min senaste kyss - var av den bästa?
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - väldigt ofta?
att jag inte gillar - lögnare och svikare?
att min bästa vän är - underbar?
att min första riktiga kyss - var pinsam?
att jag avskyr när folk snackar- bakom ryggen?
att kärlek är - underbar men avskyvärd?
att jag gillar att - flamsa runt?
att jag alltid kommer att - sakna malin <3
att jag är hemligt förälskad i - dej ;)
att sist jag grät var - för en stund sedan?
att min mobiltelefon är - en iphone 4?
att när jag vaknar på morgonen - så ligger jag kvar en stund?
att innan jag går och lägger mig - så skickar jag ett gonatt sms till en speciell person?
att idag har jag - haft djupa tankar?
att jag just nu tänker på - hur framtiden ser ut?
att i kväll ska jag - sooooova?!
att i morgon kommer jag - försöka va super glá? ;)
att jag hoppas - att jag klarar skolan?!
att jag verkligen vill - ha en pojkvän?


 

Av Emma Hallin - 4 april 2012 21:15

Tänk alla gånger som man märker att
Att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls.
Tänk alla gånger som vänner sagt
Att du, bara du är den bästa dom haft.
Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram,
men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.

Tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt.
Ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt.
Gånger jag sårat andra utan att mena det.
Jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det.
Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit.
Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata.
Tänk alla gånger som jag suttit där själv
Och gråtit tårar för ett helt liv, fast under en kväll.
Alla stunder jag själv, bett om under och hjälp.
Jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt..
Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta,
För att jag brutit det jag lovat.
Tänk alla gånger som jag inte sett en framtid.
Det här är ingen saga, det här är min sanning...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards