emmaahallin

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emma Hallin - 13 april 2012 15:38

Idag är de fredag den 13onde som säkert dom flesta vet.

Jag brukar dock inte ha otur på denna dagen (peppar, peppar)

Dagen började med att jag vaknde brevid världens bästa människa!

Vi gick upp å drack kaffe.

Sen åkte jag å mor ner till vårdcentralen för att jag ska på ett intyg att jag har problem med magen..

Så jag kan skicka in de till csn.

Hoppas allt löser sig med dom pengarna bara.

Är dock lite småsur..

Vill verkligen inte vara vuxen!

Allt blir ju så dyrt  

Mitt sjukintyg kostar mej 500kr..

De är ju helt  sjukt egentligen att ett papper ska kosta så mycket pengar?!

Vad tänker regeringen med egentligen?

De är nog inte meningen att "vanliga" människor ska få leva längre asså..

Blir så arg när jag tänker på de!

Menmen nog om de..

Idag blir de la till att bara vara hemma antar jag.

Händer inte så mycket har inte så stor lust till att göra nått heller..

Mysa med familjen antar jag..


Du är så jävla söt, du är så jävla fin.

Jag önskar en dag att du vill bli min.

Jag tänker på dej och vi träffas ibland.

Du är min diamant, snälla ge mej en chans.

När jag håller din hand så känns allting bra.

Du gör mej varm, du är ju underbar.

Jag hoppas en dag att de blir vi två.

Du är ju min dröm som lever här på dagen.

Jag vill att du är lycklig, jag vill ge dej allt.

Jag vill alltid finnas där även om de känns kallt.

Jag öppnar mitt hjärta och visar vad ajg känner.

Jag hoppas på en känsla som känns mer än vänner.

Ligger här och tänker på dej varje kväll.

Du är så jävla söt, du är speciell.

Jag undrar om du känner samma sak, som jag?!


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards