emmaahallin

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Emma Hallin - 23 april 2012 14:19

Jag tänkte skriva ett inlägg om min mamma.

Jag tycker hon är sjukt stark människa.

Så jag vill visa min uppskattning och min kärlek till min mor!

_____________________________________________________________________________________

Hej mamma jag vill bara säga att jag älskar dig, de va ett tag sen jag sa de.
Du är så fin!
du är ängla lik hos mig finns det ingen annan,
Som jag ser upp till som jag gör till dig, 
Finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt,
Jag ser upp till dig vilken kraft du har,
ensam kvinna som krigar igenom natt och dag,
Aldrig fått nått gratis varje andetag,
är för dina barn som du lever för å vi har det bra,
Tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag,
Om du trillar går du upp igen omedelbart,
Så mycket kaos runt om kring dig ändå så ser du klart,
Klart att du drömmer om ett bättre liv,
Men du ska veta att jag förstår o finns alltid här för dig,
Jag älskar dej mamma.



Puss från din dotter Emma :)  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards