emmaahallin

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Emma Hallin - 9 april 2012 21:15

De känns som mitt liv är en enda stor röra!

Allt är jobbigt, känner bara för att skriva av mej.

Iofs så är det de ända jag har den här bloggen till..

Jag har så sjukt mycket känslor inom mej som skulle behöva komma ut.

Men vem fan ska orka lyssna på mej?

Jag pallar inte, orkar inte..

De är bara på kvällen som alla känslorna bubblar upp inom mej och jag blir så arg å lessen så jag börjar lipa.

Eller när de händer en minsta grej som inte går rätt så blir de världens sak lixom.

Som nu när jag tänkte färga min sidecut i leopardmönster.

Ah jo tjena, trodde jag på de själv att jag skulle klara de?

Nä inte precis..

ÅÅÅÅ!

Ser ut som ett jävla mähä i fucking håret!

Sen behöver jag en jävla lägenhet fort som bara den, men nä Emma har ju ingen inkomst så hon kan ju inte flytta hemifrån!

Fan va sur jag blir!

När fan ska jag hitta kärleken då?

Någon som vill ha mej som jag vill ha den..

Trött på allt och vill bara försvinna..

Jag vill oxå ha en pojkvän, som är min bästa vän oxå.

Hitta på massa saker, som alltid finns där.

Som berättar hur mycket jag betyder inte bara för mej inför alla människor, som skryter om vilken vacker flickvän han har.

Men nepp de är nog meningen att jag ska leva ensam..

Ingen pojkvän till mej inte.

Fan pallar inte!

Vill inte..

Nu ska jag gå å gräva ner mej nånstans..

Ha ett bra liv.

Ciao bitches!

Av Emma Hallin - 9 april 2012 12:45

1. namn - Emma Linnéa Hallin Andersson!
2. exakt ålder - 20 år och 12  dagar!
3. vart bor du - Borås,Norrmalm :)
4. bor tillsammans med - Mamma Syster å katter
5. husdjur - 3 katter
6. färg på ditt hus - tegel tror jag :O haha
7. när är du född - 28 mars 1992
8. klass - första året på fristad folkhögskola.
9. vilket år tar du studenten - kommer inte ta studenten ^^
10. något jobb - nee :/
11. när ska du sova ikväll - När jag somnar ;)
13. duschat idag - nepp ska göra de efter detta testet ^^
14. kramat någon idag - Nepp
15. pussat någon idag - Nepp

16. vad har du ätit
 - Smörgås?
17. dagens klädsel - Mjukis brallor och rosa tröja xD
19. dagens sötnosar - Ingen!
20. dagens roligaste - Jag själv såklart ;)
21. har du många vänner - vänner å vänner, många ytliga väldigt få som står nära..
22. hur många har du kysst - räknar inte?
23. vem kramade du senast - Dedu ;)
24. hur många vill du ha sex med - ehh vaaaah? 
25. hur många har varit otrogna med dig - Fråga dom som vart de (:
27. har du pojk-/flickvän - Nopp ;/
28. vem pratade du med i telefon senast - Emilia <3
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det - Johanna - att hon är sjuk ^^

- favorit;
31. film
 - Har la ingen direkt favvofilm ^^ Men om jag måste svara så ta nån med min älskling Johnny Depp!
32. låt - Korn ft Skrillex - Narcissistic cannibal :)
33. mat - Tacos!
34. dryck - Coooola <3
37. stad - Uppsala!
38. land - Har aldrig vart där men skulle vilja åka te Usa.
39. ämne i skolan - Svenska!
40. år - 2008 <3

- senaste;
41. personen du tänkte på
 - Den underbaraste som finns!
42. personen du kysste - den bästa ;)
43. gången du spydde - På min 20års fest :/
44. gången du grät - förra veckan.
45. pizzan du åt - antar att de va en vesuvio med kebabsås :D
46. gången du var i göteborg - hm.. de va ett tag sen :/
47. gången du var i stockholm - 2008
48. gången du var full - Jaaa-aa på min 20års fest ^^
49. gången du var hög - lol ^^
50. personen som såg dig gråta - de va många ^^

- antingen eller;
51. svart eller vitt
 - svart!
52. hund eller katt - hund!
53. ut och festa eller hemma och mysa - ut å festa är fett kul men riktigt gött å va hemma å mysa med rätt person dock.. Svårt val där!
54. tv-spel eller datorspel - tv spel!
55. singel eller upptagen - hade jag fått välja hade jag vart upptagen menmen..
57. lunarstorm, helgon eller playahead - inget av dom fan..
58. ragga eller bli uppraggad - uppraggad ;D
59. big brother eller paradise hotel - Big brother
60. svart hår eller blont - mörk brunt!
61. blåa ögon eller bruna - B R U N A ! <333
62. choklad eller lakrits - Lakrits.
63. göteborg eller stockholm - göteborg
64. högerhänt eller vänsterhänt - högerhänt.
65. coca coola eller fanta - Coca cola!
66. pizza eller kebab - Pizza! äter inte kebab xD
67. randigt eller prickigt - inget utav de :/
68. älska eller älskas - båda ofc!
69. leva eller dö - Är rädd för döden, så leva antar jag?


70. personer du älskar
 - mina underbara vänner som alltid finns för mej och min familj <3
71. personer du hatar - Tänker inte hänga ut dom.
72. personer som sagt jag älskar dig - de e många.!

73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period - loooool xD

74. glassar du ätit på en dag - räknar dock inte :P
75. festivaler du varit på/ska på detta året - inga..
76. gånger du haft minnesluckor - för många ggr :P
77. piercingar har du - 3 st men 4 om man räknar öronen med :P
78. personer du saknar just nu - de finns en del :/ Mest Malin <3
79. gånger ditt hjärta brustit - Alldeles för många ggr, men börjar bli van så tar de med en nypa salt ;)

vem; för många..

80. vill du kyssa nu - Finns bara en person som jag vill kyssa och han vet vem han är!
81. ska du träffa imorgon - Inte en jävla aning :P
82. sjöng du senast för - mej själv ;D
83. hade du senast en msnkonversation med - hahah Robin tror jag?
84. spelade du tv-spel med senast - ingen?
85. vill du ta med på en romantisk resa nu - den bästa!
86. vill du kasta en sten i huvudet på - haha dej såklart!
87. förtjänar att dö - Ingen förtjänar att dö.
89. vill du sova brevid inatt - Mej själv!

- vad;
90. gör dig glad
 - Musik och vissa speciella människor :)
91. gör dig ledsen - dom som sviker å ljuger för mej.
92. vad vill du helst göra nu - duscha...
93. önskar du att du slapp göra - städa
94. vill du ha nu -  Min tatuering!
95. önskar du dig i födelsedagspresent - har precis fyllt år men önskade mej pengar.
96. längtar du till - Jag vet inte, sommaren!
97. tycker du om dina betyg - nej men hoppas på agtt dom blir bättre :P
98. ångrar du i ditt liv - Ingenting, lär mej av mina misstag ist :)
99. är det bästa som har hänt dig - min familj och mina underbara vänner som sagt.








Av Emma Hallin - 9 april 2012 11:57

Du slet ut mitt hjärta, och forma det perfekt,
älskade hjärtat, känner mig så jävla defekt
jag vill ge dig hela världen fast du vet att jag inte kan
men jag är en del utav världen snälla, ta min hand
vi bär på en hemlighet, snälla kan du bara blunda
ta mig till vårt sagoland där allt är annorlunda
jag vet att du vill, någonstans längst där inne
förstår att det är svårt, att du är vilse
lämna mig inte, jag klarar bara inte trycket
hålet i mitt hjärta, du vet precis vad jag tycker
jag hatar att tro, jag hatar att hoppas
för i slutet av sagan är det någon som krossas
men jag börjar bli van, det blir alltid jag
kan inte sluta hoppas, älskar dig som fan
önskar jag kunde ha dig, ta mig någon vart
snälla visa mig vägen för du är min kompass.

finns så mycket jag vill säga du är mer än världen
tänk om föralltid finns, är du min i alla lägen?
önskar jag var starkare, så jag kunde vinna dig helt
det är dig jag vill ha, hoppas att inget går fel

svävar på rosa moln, kapitel efter kapitel
mitt hjärta i ditt hand föralltid, valet är ditt
jag älskar din närhet åh skiter i allting annat
vill bo under dina vingar och alltid stanna
kan vara mig själv du får mig att skratta
underbara dagar, det är bara du som fattas
hoppas att bara kunna kalla dig för min
du är biten som saknas, snälla bli min prins
bara andas samma luft, leva i samma värld
du stjärnan på himlen i min egna atmosfär
aldrig känna denna lycka, hoppas den varar
kärleken jag ger til dig, något du besvarar
men ändå, så står en hög mur emellan oss
ska kämpa får att riva den, om ja så måste slåss
tänker inte ge upp, offra inte allt för vänskap
för det är dina ord, det var du som sa.

Av Emma Hallin - 9 april 2012 11:24

Påskhelgen har varot helt underbar.

Den har spenderats med den bästa! 

På påskafton så åkte jag till mormor för att hon ville bjuda alla på påskmiddag.

Så jag va inte på elmia som alla andra :/

Men de va mysigt att inte supa skallen av sig en påsk för en gångs skull!

Efter jag vart hos mormor åkte jag och var hundvakt.

Åt tre underbara vovvsingar.

Kollade på pirates of the carrabien och hade två hundar brevid mej.

Sen tog jag någon öl innan jag gick å la mej.

Men vaknade INTE bakfull på påskdagen och de va skönt medans dom flesta andra va fett bakis :)

hihi

Nu sitter jag här hemma å gör ingenting, förutom å va sur på vädret.

Vi har lixom redan haft jullov vart tog vårvädret vägen någonstans? :/

BLÄÄÄÄ!


Varje gång jag ser dej blir jag varm i hela kroppen.
Jag ler för mej själv och önskar att jag var din flickvän.
Vill bara ha dej här, vill ha dej nära.
Du lyser upp min himmel som den vackraste stjärnan.
Baby, du är så underbar och vacker.
Du är en sån person som man inte glömmer.
Din blick kan få mej le.
 Ingen kan ta denna känslan från mej.
Varje gång som jag tänker på dej.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards