emmaahallin

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Emma Hallin - 7 april 2013 21:26

Jag är rädd att misslyckas, uppgiften är ju så stor.
Men jag lovar dej att jag ska göra allt i min makt för att bli världens bästa mor!
Du är så otroligt efterlängtad och jag håller dej redan så kär, det kanske låter konstigt med tanke på hur liten du faktiskt är.
Jag kallar dej redan för min lilla skatt och om sanningen ska fram drömmer jag om dej nästan varje natt.
Så nära men ändå så långt borta.
Visst är det sant men snart får vi träffa dej om bara ett litet tag.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter dej, tänk första gången jag får hålla dej i min famn det kommer betyda så oerhört mycket för mej.
Jag är rädd att misslyckas, uppgiften är ju så stor.
Men jag lovar dej att jag ska göra allt i min makt för att bli världens bästa mor ?

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards