emmaahallin

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Emma Hallin - 2 augusti 2014 22:10

Det gör så fruktansvärt ont. Vill bara skrika ut min smärta. Igår rann bägaren över. Att du ens kan med?
Jag har inget med ditt liv att göra ändå involverar du mig i vad du gör, jag vill inte veta. Du har gjort ditt val, ett val som innebär att inte leva med oss.
Håll de oxå.
Ljug inte för mig, säg att du inte vill istället.
Önskar att jag kunde skriva mer, men de skulle bara få mig att framstå som en dålig människa när de egentligen är tvärtom.
Att du ens kan med dig själv är bara sjukt.
De va sista gången du någonsin såra mig igen.

Av Emma Hallin - 2 augusti 2014 07:05

I hela 10 månader har du funnits i mitt liv. En underbar tid och jag kan inte förstå hur man levde innan man fick barn?
Det är en fantastisk känsla att ha barn, de har sina bra och dåliga dagar.
Men jag har verkligen fått världens finaste och snällaste onge!
Jag kommer aldrig glömma dagen då värkarna började, när jag åkte upp till fl och fick upp min son på bröstet för allra första gången. Underbar känsla som jag vill uppleva fler gånger.


Det har vart blod svett och tårar med alla sjukhusbesök. Kommer aldrig glömma när dom gjorde fel på sjukhuset i Borås. Jag trodde aldrig att jag hade sådana superpowers som jag hade då.
Jag krävde annan behandling och vi hamnade på det bästa stället någonsin.
Vi har bästa läkaren och sköterskorna är underbara!
De är många gånger både du & jag velat ge upp behandlingen. De har varit många sömnlösa nätter.
Men vi har kämpat oss igenom de. Tillsammans.
Nu under sommaren när de vart varmt har du haft dispans ifrån skenorna men när de blivit svalt igen som nu så har du sovit med dem bättre än någonsin tillochmed!
Dina fötter är så fina älskling!

Du är mammas kämpe, krigare!
En sak är säker och det är att jag ALDRIG någonsin kommer att svika dig.
Din mamma kommer åtminstone alltid finnas för dig!

Grattis på 10 månaders dagen <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards