emmaahallin

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Emma Hallin - 10 augusti 2014 22:14

Nedräkningen har börjat. Om 3 veckor är jag i nya lägenheten.
Spännande! En nystart för oss.
Skrämmande för att jag avskyr förändringar, bygga upp ett nytt hem, bygga upp ännu en trygghet. Kommer jag att trivas? Så mycket frågor i mitt lilla huvud.
Men alla säger att de kommer bli bra så då får vi hoppas på det med! :)

Mycket har hänt sen sist, Benjamin krypee. Han är överallt. Så nu har jag satt en planka in mot toan så han inte kan leka i kattlådan som han gjorde x antal ggr.
Satt för hans matstol mellan köksbord & skänk samt stängt dörren där bakom så att han ej kan äta kattmaten som han oxå gjort ett antal ggr.
Städat hela balkongen ifrån fimpar då han även testat äta de.
De va nog allt. Hahah :)
Idag när jag ställde han upp på gräsmattan stod han även upp helt själv i ca 5 sekunder :)


Min kille börjar bli stor nu. Snart fyller han år. Första födelsedagen <3
Han har legat sjuk i snart 1 vecka i halsfluss. Läkaren var otroligt förvånad då de inte brukar hända att småbarn under 1 år får halsfluss. Sen blev han allergisk mot penicillinet. Men nu mår han bättre.
Äntligen är min prins tillbaka <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards