emmaahallin

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Emma Hallin - 25 augusti 2014 07:44

Varit tyst här ett tag och det kommer de förbli ett tag till.
Jag älskar att blogga, att kunna skriva av mig men just nu är de mycket annat jag måste stå i.
Jag flyttar om 5 dagar. Allt är inte nerpackat ännu, känner mig stressad.
Ska även ta tag i mig själv, jag har börjat min terapi för min bordeline. Träffat psykologen en gång, nästa gång är imorn igen.
1 gång räckte för att jag skulle få en insyn i mitt liv.

Det finns en människa som jag helt och hållet har tappat all min respekt för. Som alltid sa till mig att h*n hatade att se mig sårad, som sa att h*n hatade att se mig gråta. Undra om h*n har blundat varje gång h*n sårat mig och fått mig att gråta..
Just därför ska jag ta avstånd från allt som har med internet att göra. Då h*n valt att inte finnas i vårat liv och ska därför inte kunna snoka om oss på internet.
Insåg allt detta när jag var hos min psykolog. Att så fort jag är stabil psykiskt så ska jag ta tag i de här igen. Men inte som förr. Jag kommer kriga för min rätt. Men jag måste orka psykiskt först.

Så därför alla mina kära läsare, så tar jag en paus tills jag fått ordning på mitt liv lite mer :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards