emmaahallin

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Måndag 21/6

Av Emma Hallin - 21 juni 2010 23:00

Hej alla glada människor.

Inatt sov jag hos Kim, det gick väll bra.

Det har varit lite tjafs men sånt som jag inte vill skriva på bloggen.

Men jag gick upp när Kim skulle till jobbet så åkte jag hem.

Käkade en macka sen gick jag och la mej.

Vaknade halv 12.

Gick upp och tog de lugnt och fixade i ordning mej.

Sen åkte jag ner till stan och mötte upp mamma.

Ni får tycka att jag är tönt.

Men vi gick till tandläkaren där jag skulle laga ett hål.

Jag klarar inte av att gå själv så är det bara.

Sen åkte jag hem tog en powernap på 15 min.

Det va skönt!

Sen kom Jenny :)

Vi satt och tjötade lite sen ringer de på dörren och Kim kommer in blev lite paff att han kom faktiskt.

Men den satt vi alla 3 och tjötade.

Sen va Jenny tvungen att åka hem och efter en stund gick Kim och la sig.

Inte så konstigt eftersom han sov ca 3 timmar inatt och gick upp å jobba.

Så han har sovit en bra stund, tänker inte väcka min sötnos heller eftersom han ska upp kavrt i 5 imorn.

Stackarn..

Jag har tittat på en film som har gått på 9:an minns ej vad den heter.

Men nu sitter jag här och skriver skit.

 

Imorn ska jag upp tidigt, halv 9.

Jag ska till sjukhuset halv 11.

Då blir de att ta av gipset och stygnen.

Så jävla skönt har längatat efter den här dagen.

Sen ska jag röntka foten och sen kanske bli omgipsad men jag kommer säga till dom att jag kan gå på foten och att det inte är någon idé att gipsa om de i 3-4 veckor till :)

 

Nu ska jag lägga mej :)

Godnatt

 

over and out // emmaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards