emmaahallin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Hallin - 6 oktober 2010 09:29

Tjolahopp :D

Nu sitter jag här framför datorn.

Ska åka till sjukhuset om en kvart.

De börjar bli lite nervöst faktiskt.

Men de ska väll gå bra, hoppas jag.

De har gått bra dom andra gångerna jag har opererats så då ska väll dennamed gå bra.

Jag är hungrig som ett jävla svin men får inte äta -.-

Det är de värsta med operationen att man inte får äta innan.

Nä fan vad jag tjötar om operationen men den är ju snart :O

hihi

 

fan va snabbt/tidigt jag somnade igår.

Jag kollade på cougar town sen sten slocknade jag.

Det va skönt för jag kände mej utvilad när jag vaknade iaf :)

 

Nä nu känns de som att jag bara babblar om ointresanta saker.

Jag ska väll bege mej av till sjukhus nu :)

 

Kommer in senare och berättar hur det gick.

 

puuuuuuss!

 

// emmaa

 

Av Emma Hallin - 5 oktober 2010 21:12

Ja ni hörde rätt.

Känner att jag inte kan svika mina läsare.

Ska jag förklara lite som har hänt?

Hm...

Vart ska jag börja? hahah

 

Jo som ni säkert redan har listat ut så är inte jag och R tsm längre.

Vi passade bättre som vänner.

Fast de visade sig att vi de förstörde våran vänskap att vi va tsm..

Så de kan bli ibland.

Tråkigt tycker jag menmen, livet går vidare hoppas jag?!

 

Jag och Kim har börjat träffas igen med.

Men vet inte vart vi är påväg om vi kommer bli tsm igen eller om vi kommer förbli bff.

 

Kärleken är svår asså..

 

Jag vill börja med att säga Grattis till min bästa vän idag.

Hon fyller 18 år.

Men tyvärr får hon inte lyckan att fira den med oss här nere på jorden.

Jag tror du har firat den bra ändå Malin.

Grattis ännu en gång :)!

Jag saknar dej !

  

 

Grattis vill jag även säga till min morbror som fick sitt körkort idag!

 

Idag har jag inte gjort så mycket heller.

Somna halv 6 imorse och gick upp halv 11 så är ganska död.

Vart uppe hos min moster bara.

Kollat på andra avenyn med, har torskat in på de hahah.

 

Imorn blir de att operera foten med.

Fyfan..

Wish me good luck!

 

Nu ska jag glo film sen sova ! :)

 

Jag lovar jag ska inte svika er läsare mer :)

 

Godnatt!

 

// emmaa

 

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards