emmaahallin

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Emma Hallin - 4 augusti 2010 14:14

Hej alla glada människor.

Jag har inte haft någon lust att skriva i bloggen för det har varit sommarlov så jag har inte haft den tiden + att det har hänt mycket negativa saker på kort tid.

Jag och Kim är inte tsm längre.

Jag skiter i om han inte tycker om att jag kommer skriver av mina känslor i bloggen för jag måste få ut dom någonstans.

Det hände en grej som gjorde att vi började bråka jätte mycket.

Vi klarade inte av att va tsm helt enkelt.

Han tyckte inte om att jag blev gravid..

Så då kände jag att jag inte ville ha barn med honom.

Mitt barn ska växa upp med pappa.

Han skulle sticka om jag behöll barnet.

Så jag tog bort de och ville inte ha med han att göra.

Vi försöker lösa saker, men de går inte så jätte bra.

Vet inte hur jag känner för han längre.

Allt känns så cp..

Men livet går väll vidare hoppas jag..

 

Nu är de jag och tiina som gäller.

Vi har varit med varann 24/7 i typ 2-3 veckor nu.

Hon är min bästa vän och hon har stöttat mej egenom hela aborten och det kändes skönt.

Men ångrar den lite ändå men de kommer väll fler tillfällen :)

Får försöka tänka possetivt.

Inte de lättaste.

Mår inte så bra just nu.

Tjafs hemma och jag vill bara ifrån allt.

Men har träffat en jätte söt kille.

Har känt han i några år men det är inte förens nu som vi har börjat umgås :P

Han är verkligen über gullig mot mej :)

Jag och tiina söp en hel vecka för att jag inte mådde bra, varför hon drack vette fan de va la för att visa medkänsla eller nått :P

Nä men vi hade super kul den veckan men de får ju sina konsekvenser med tyvärr..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag önskar att de aldrig skulle blivit såhär mellan oss.

Jag saknar dej.

Men vet att de aldrig kommer bli du & jag igen.

De skulle inte kännas rätt efter allt som har hänt.

Det har varit dom 2 underbaraste åren i mitt liv.

Minnerna är sparade låångt inne i mitt hjärta.

Jag vill gå vidare men de är inte lätt för jag saknar dej så.

Du va mitt allt, mitt liv min andra halva.

Men nu lever du ditt liv och jag lever mitt.

Glöm aldrig att du har hälften utav mitt hjärta.

Jag kommer alltid älska dej!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag vette fan va som händer.

Jag och tiina får väll hitta på nått.

Men vad vette fan..

åååååh!

Jag orkar inte mer kan inte någon höra mina rop och hjälpa mej?!

Ska hämta tvätten nu..

Ha en super bra dag.

För de ska inte jag ha!

 

over and out// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards