emmaahallin

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Emma Hallin - 7 augusti 2010 22:45

Denna dagen började tungt, varför vet ni ju. Men jag tycker att den har slutat bra :)

FIxade i ordning mej och åkte ner och mötte tiina och R i stan.

Så träffade vi min pappa.

Sen va vi med R en stund :) Tills han skulle träffa sin bror. Sen stack jag och tiina till Malins grav.

Eller ah till min farmor först sen upp till graven.

De va tungt men de kändes som en lättnad att få komma upp och få prata med dej, Malin :)

Sen åkte vi in till stan igen och sa hej till R och sen åkte vi hem till mej.

tiina ska sova hos mej.

Just nu kollar vi film med min syster :)

Imorn kommer va en jobbig och tung dag alla minnerna väcks till liv.

Men på kvällen så ska vi på bio.

Aja jag ska va lite social med tiina och felicia :)

Först kommer lite bilder på mej å tiina :) <3

 

     

 

Älskar dej tiina ! <3

 

Saknar min mage :( 

      ¨

Ååååh vad jag ångrar mej :( <3

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 7 augusti 2010 12:42

Jag vill bara att denna helgen ska gå. Denna helgen kommer vara sjukt jobbig. Många känslor kommer upp och man vet inte vart man ska ta vägen. Man vill bara försvinna och aldrig komma tillbaka. Men jag ska ta mej igenom denna helgen som jag gjorde samma helg för ett år sedan. Den va hemsk. Men dagarna gick, veckorna med sen gick månaderna nu har det gått ett år utan dej.

Malin, du ska inte vara död. Du ska finnas här nere på jorden med din familj och dina vänner. Men du miste ditt liv. Jag undrar vad den idiot ville ha eftersom han tog ditt liv. Hur kan man ta en annan människas liv? Jag förstår inte.

 

Idag ska jag träffa R. Jag ska även träffa tiina. Vet inte vad vi ska göra eftersom allting är tungt just nu. Men nu måste jag gå in och duscha så jag hinner med denna dagen oxå.

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 7 augusti 2010 12:25

Imorn har det gått ett år sedan du dog älskling.

På måndag har det gått ett år sedan dom hittade dej död.

Det är hemskt.

Detta året har varit både upp och ner.

Klart att jag har saknat dej, saknar dej varje dag varje minut saknar jag dej.

Men tyvärr måste livet gå vidare :(

Men vill inte gå vidare utan dej.

Vill ha dej vid min sida har så mycket att berätta för dej.

Men jag tror du vet vad som har hänt i mitt liv under detta året.

DU sitter där uppe och skyddar oss, dina vänner och din familj :)

Men Malin glöm aldrig att du va min bästa vän och jag älskar dej. Du är så otroligt saknad.

Denna helgen är din helg den ska bara handla om dej ! Y

 Här kommer en länk som handlar om detta året utan dej älskling.

 


Malin Anna Kristiansen du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.

Jag saknar dej men vet att du finns med mej.

Imorn ska jag till graven.

tiina och R hänger med mej.

Har för mej att du hann träffa R innan du dog.

tiina har du med träffat.

Men jag tänker på dej varje minut.

Denna helgen kommer vara tung.


En dikt jag hittade på en sida på nätet.


Vi såg Dig ligga där

Förstod inte

Vart hade Ditt leende tagit vägen,

glimten i ögat?

Varför andades Du inte?





Tystnaden spred ut sina vingar över oss

Ville inte förstå

Ville inte fatta att Dina tankar var bortblåsta

Att Dina drömmar var förstörda

Att Du aldrig mer skulle få känna vinden mot Ditt ansikte

Se solen gå ner vid horisonten

Höra fåglarna sjunga i träden

Känna doften av sommaren





Ville inte förstå att anledningen till att Du inte andades

berodde på att Du inte fanns

Det enda som finns kvar nu, av Dig, är vår saknad

Sticket i bröstet och tårarna längs våra kinder

Det enda som finns kvar nu är våra minnen

Och tystnad

Så mycket tystnad

Tänk att tystnad kan låta så mycket


  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards