emmaahallin

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emma Hallin - 6 augusti 2010 00:22

Just nu sitter jag barnvakt åt mina kusiner.

Dom ligger såklart å sover. Tiina är här oxå. Vi är svin trötta.

Känns skönt att börja blogga igen :)

Idag har jag varit med tiina, kimmy och R :)

Alltid lika mysigt att träffa dej R ! <3

Du är en underbar kille oavsett vad de blir mellan oss så vill jag alltid va din vän ! <3

Sen skulle vi åka med samma buss som R, för han skulle hem och vi ville hänga med och åka runt med bussen, vi hamnade i  vårgårda i 2 timmar hahah. Sen åkte vi tillbaka in till stan och träffade underbara Sebbe och Cornelia sen åkte vi till min moster och här sitter vi nu.

Hon skulle vara hemma klockan 12 vilket hon inte höll..

Jag är svin trött!


Fan käsnlorna om aborten är jobbig. Jag som är så emot abort, varför gjorde jag den då? Jo för Kim sa att han skulle ställa upp och finnas där för mej. Jag sa att jag ville ha en paus och tänka på mej själv. Trodde han förstod att han ändå skulle finnas där för mej under aborten. Men de gjorde han inte.

Vet inte vad jag ska göra, hade inte gått så långt in i graviditeten men saknar känslan av att vara gravid, saknar magen ja allt som har med det att göra!

Min bebis, mitt alldeles egna kött och blod.

Jag dödade dej. Förlåt :(


Orkar inte skriva mer ville bara komma in och berätta att jag lever.


over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards