emmaahallin

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Emma Hallin - 31 augusti 2010 22:31

Ja nu har den härliga höst snuvan kommit.

De känns ju jätte kul.

Är hemma och är mega förkyld.

Har feber, snorig, ont i halsen och ja allt de där.

Jag missar ju massa i skolan när jag är hemma.

Men vill ju inte smitta ner alla andra så bäst att stanna hemma.

Jag trivs bra i den nya skolan   

Det är la tur det, lite segt bara för allting är inte klart än..

Vi har inte fått våra stylist väskor än så vi kan inte börja med de praktiska än.

Lite tråkigt men de kommer la de med hoppas jag..

Idag har jag bara varit hemma och vilat.

Hatar att va sjuk..

____________________________________________

Robin, du är så sjukt gullig mot mej.

Är inte van att bli behandlad som en prinsessa.

För det är exakt så du behandlar mej.

Du är underbar och jag är glad att de blev du & jag :)

  

 

De va allt för mej :)

 

 

over and out// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards