emmaahallin

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emma Hallin - 8 augusti 2010 21:47

Idag har varit en tung dag men det är de väll för alla. Jag somnade inte förens klockan 7 imorse. Men denna dagen är jag lycklig även om den är jobbig.. Vaknade kockan 12 så gjorde jag å tiina oss i ordning så stack vi till Malins grav. Vill dit ut nu.. Men de är väll försent :( Saknar dej så in i bomben men kan inte få in i min hjärna att det verkligen har hänt. Det känns som jag går i en mardröm och aldrig vaknar. Har många tankar i hjärnan men känslorna vill inte komma ut, har inte gråtit idag. Men tårarna kommer väll komma när de vet jag inte. Men dom kommer när jag har fattat att de är ett helt år sedan.

Nu till de bra av den här dagen.

Jag och R blev tsm idag :)

Han är heelt underbar.

Ni kanske tycker att jag skaffar förhållande direkt efter Kim.

Men ni vet inte ens hälften av vad han har gjort mot mej.

Jag älskar Kim de kommer jag nog alltid att göra eller ah han kommer ha stor betydelse i mitt liv iaf.

Men jag har hittat en underbar kille som jag tycker om och vill gå vidare för de skulle aldrig funka mellan mej och Kim igen tyvärr.

 

Idag har vi även varit på bio. Beck levande begravd. Den va väll bra :) Höll på att skita ner mej några gånger bara men värd att se om ni gillar beck filmer iaf :)

 

Näpp nu ska jag kolla runt lite till sen ska jag uuuuuut till min älsklings tiina :D <3

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards