emmaahallin

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emma Hallin - 6 januari 2011 02:33

Förlåt att bloggen har blivit lidande men jag har inte mått så bra de senaste gör väll inte de nu heller men ska försöka komma igång med bloggen igen, men dom dagarna jag mår som värst då tänker jag inte skriva i bloggen vill inte att ni ska behöva sitta och läsa de.

Kim är iaf hemkommen från sin semester han hade köpt med sig en present till mej, gulligt av han!

Jag fick en parfym :)

Det går la sisådär mellan oss jag vet inte vad jag känner för honom, asså mina känslor mitt humör mitt liv är åt helvete drf tänker jag inte ens känna efter vad jag känner för hon blir bara jobbigt då.

Vi är iaf inte tsm utan jag lever livet som singel fortfarande känner att det är bäst så.

Jag var faktiskt oxå på en semester fast här i sverige på en weekend :)

Kan tyvärr inte säga vart för de är lite hemligt :P

Låter skit löjligt men de är bäst så.

Nyår va bra de jag minns av mitt nyår.

Fan va skönt de va att komma ifrån Borås önskar jag kunde flytta ifrån de här skit stället.

Min kompis har fått körkort med Grattis till min lilla flaneboii!   


Lägger upp några bilder ifrån nyår med :)


                


Ciao ! // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards