emmaahallin

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma Hallin - 20 januari 2011 13:03


  

Hej mamma jag vill bara säga att jag älskar dig, de va ett tag sen jag sa de.
Du är så fin!
du är ängla lik hos mig finns det ingen annan,
Som jag ser upp till som jag gör till dig, 
Finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt,
Jag ser upp till dig vilken kraft du har,
ensam kvinna som krigar igenom natt och dag,
Aldrig fått nått gratis varje andetag,
Är för dina barn som du lever för å vi har det bra,
Tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag,
Om du trillar går du upp igen omedelbart,
Så mycket kaos runt om kring dig ändå så ser du klart,
Klart att du drömmer om ett bättre liv,
Men du ska veta att jag förstår o finns alltid här för dig,
Jag älskar dej mamma 

  

Av Emma Hallin - 20 januari 2011 11:02

Det finns en sida som heter gratisbio.se du glör lite undersökningar och får poäng för de till slut får du gratis biobiljett eller presentkort. Det är sant!

Om du vill bli medlem där så tryck på denna länken och bli medlem då tjänar jag 200 poäng på det oxå :)


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=415164


ciao // emmaa

Av Emma Hallin - 20 januari 2011 08:34

Sitter nu här klockan halv nio på morgonen och försöker få i mej lite kaffe så jag vaknar någon gång, Jävla målare som kommer klockan 7 på morgonen! Shit kan dom inte ha normala arbetstider och komma typ vid 10 ?

Det hade varit helt okej men fan klockan 7 på morgonen?

Nu får dom fan ta och ge sig. Jag ligger och sover då! 

Somnade inte förens klockan 4 inatt heller, la mej ändå runt 1 men låg och vred och vände mej i sängen. Det gick ju fan inte att sova!

Dåligt humör?

Oh yes!

Inte nog med de så har jag 4 oroliga skrikiga katter i rummet med! Som inte fattar vfr dom är instängda i mitt rum, hur ska jag stå ut?


Igår va jag ju barnvakt de va jätte kul, vi hade lite kalas. Jag gjorde våfflor till mellanmål och sen fick barnen även chokladpudding till efterrätt. Hihi Jag ver att jag är bästa kusinen   



Ciao // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards