emmaahallin

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emma Hallin - 26 januari 2011 22:36

Det är exakt vad du är, du har funnits för mej i 4 år även om vi inte haft konstant kontakt. Men jag har alltid känt att jag har kunnat prata med dej. Och det är skönt. Men nu har vi fått bättre kontakt än någonsin och jag har blivit kär, första gången jag träffade dej kände jag bara hur känslorna bubblade inom mej. Shit fan jag är kär ! Även om jag vet att de är lite svårt att bli tsm just nu så vet jag ändå att en vacker dag kommer de bli du & jag. Du är en sån fin människa. Du är underbar på alla sätt ! Sommaren 2011 kommer bli underbar det känner jag på mej! Du & jag en solig sommardag, massa myyys ! Shit fan jag längtar! Du finns alltid för mej, du finns i mina tankar 24/7 . Du ska bara veta vad jag hade kramat dej om du va här. Men på sportlovet ja då ska du få många kramar för jag saknar dej så otroligt mycket. Jag hoppas att du tar åt dej av de här babyboii   

För det här är på riktigt !   


  

Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards