emmaahallin

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Emma Hallin - 19 januari 2011 12:00

Det gick inte så bra att sluta röka, jag höll upp i 2 dagar sen fick jag hjärtklappning och ingen luft när jag andades. Men jag har trappat ner väldigt mycket. Jag röker inte så jätte mycket om jag inte är med tiina förstås hahah då blir de att man röker mycket !   


Nu sitter jag hemma hos min mormor, väntar på att klockan ska gå så jag kan gå och hämta mina kusiner på dagis/ skolan.

Ska passa dom idag !


I Fredags så kom B till mej, de va mysigt. Hihi Vi har ju träffats på internet men nu har vi träffat varann med, han åkte hit och stanna hos mej över natten så åkte han hem på lördagen. hihi De va jätte mysigt och han är jätte söööt!   


Jag har avslutat allt med Kim oxå, men vi är vänner och det känns skönt. Tycker inte om att lämna varann som ovänner och drf lämnade vi varann som vänner såp vi kan prata och träffas fortfarande men som vänner då förstås!


På fredag ska jag till Danmark! Jag och Flane ska åka sen åker vi ju förbi Halmstad så då plockar vi upp B oxå, de är mysigt :) Jag längtar skit mycket tills på fredag! Saknar min sötnos såååå mycket   


Aja de finns inte så mycket mer att säga.



Ciao// emmaa


Bjuder även på denna bild :


  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards