emmaahallin

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emma Hallin - 25 januari 2011 13:42

Jag är så fucking trött på Borås människor nu asså!

Jag är så jävla trött på falska människor och hela jävla borås verkar ha fullt med dom ! Ni tror att ni vet så jävla mycket men ni vet fan inte ett jävla skit! Allt började med att en såkallad vän gick och knulla mitt x, ni tänker säkert jaha och?

Ja men jag coh mitt x har fan inte haft de lätt och när vi väll lämnar varann som vänner då kommer min såkallade vän in och knullar honom, riktiga vänner går väll inte på x eller?

Nä jag tycker det är hon som gjort fel men nä då tycker fan halva jävla borås att de är jag som har fucking fel. Varför ens stå på ngns sida? "din och min sida" FUCK NO ! De finns inga såna jävla barnsligheter! Detta är mellan mej och henne, och ja mitt x är självklart med delaktig i detta. Klart som fan att båda gjort fel enligt min åsikt, vi skriver deras första bokstav i namnet så är de enklare, tjejen får heta R och killen K, Jag tycker det är fel av R att hoppa på K eftersom hade hon vart en riktig vän hade hon inte gjort så men de visade ju bara att hon inte är värd mej som vän. Det är fel av K att hoppa på min R oxå för han visste att vi va kompisar, han visste att vi skulle börja bråka och jag tror de va lite de han va ute efter oxå faktiskt.  Men nog om de orkar fan inte tänka på dom ÄCKLEN längre!


Jag vill flytta ifrån borås och bara för att man skrivet ut de så lägger sig såkallade vänner, som snackar så jävla mycket skit om en, då lägger sig dom i man bah hallå? vad håller du på med? Varför i helvete bry du dej lixom?

Sköt du ditt så sköter jag fan mitt!


Vilka jävla fucking människor de bor i Borås!


Ja just de inte nog med de när jag coh R bråkade så lägger la sig hennes jävla kompis i, hon är min vän med men hon har inte brytt sig på ett tag och jag har inte brytt mej om henne och då undrar jag varför lägger sig hon i när hon inte har ett skit med saken att göra?


HALLÅÅÅ?!


Nä detta börjar fanimej gå för långt så får jag höra att jag har hotat R och ska slå henne, hallå? Jag la av med att bråka för lääängeläänge sen !

Kan inte folk bara gå vidare ?!


Aja nu orkar jag fan inte skriva mera för fan blir bara argarare!


Ciao! // emmaa


(lyssna till denna låten )


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards