emmaahallin

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Emma Hallin - 6 december 2011 16:52

Tillbaka på denna bloggen igen, tycker bättre om denna faktiskt :)

Har bloggat på blogg.se de senaste och ja jag tycker inte om den lika mycket som denna.

Idag har jag vart på sjukhus och uscha massa läkarbesök dom senaste veckorna. 

Me don't like!

Men antagligen är lindrig blindtarmsinflamation, säger dom.

aha?

Men varför i helvete tar dom inte bort den då?

Jag har haft huuuuur mycket problem med den som helst dom senaste 6 månaderna men ändå gör dom ingenting åt de.

Jag blir så jävla förbannad!

Nog om de!

Min Johanniiiis är påväg hit, ska snacka lite skit och ha allmänt myspys :)

Sen får vi se om jag kanske åker ut till Sandared, beror helt på personen om han vill eller inte.

Åker mer än gärna upp å håller han sällskap i natt.

Imorn måste jag fan till skolan!

Har ALLDELES för hög frånavro -.-

Inte bra!

Nu ska jag röka sen kommer la Johanna vilken sekund som helt :)

Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards