emmaahallin

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Emma Hallin - 9 december 2011 20:22

En sak jag inte förstår det är att jag springer runt å har en jävla massa humörsvängningar. Jag har inte haft det på väldigt länge. Så jag tycker det är väldigt skumt.

Kan vara mega glad ena stunden och sen bli skit förbannad andra stunden.

Det är riktigt jobbigt, inte bara för mej utan för min omgivning med.

Men jag tror de har med allt runt omkring som händer hela tiden.

De händer sjukt mycket runt omkring mej just nu.

Jag springer ju hos läkaren var och varannan dag känns de som.

Bara denna veckan har jag vart där 3 ggr.

Läkarna hittar inget svar på vad de är för fel på mej och de är grymt påfrestande att springa runt å ha ont i magen och va trött å hängig hela tiden och ingen vet varför.

Allting går ut över min familj och då blir de dålig stämning hemma ist.

blääää!

Nu sitter dom där ute å kollar idol, jag känner att de är bäst om jag håller mej i mitt rum.

Så blir de inge tjaffs iaf.

Jag vill härifrån, vill ha egen lägenhet.

Har velat de länge men vet att jag skulle aldrig klara av att bo ensam, jag skulle gått in i en deprision helt klart!

För jag kan sitta ensam i mitt rum men då vet jag ju att jag har sällskap bara jag öppnar dörren det hade jag inte haft om jag bodde i egen lägenhet.

Å alla dessa tankar som kryper upp i huvudet på kvällarna de är jobbigt om något kan jag lova!

Jag vill bara tillbaka till skolan igen, ska bli sååå skönt att komma tillbaka på måndag!

Sen finns de bara en person jag vill träffa oxå, jag blir så glad i hans sällskap. Han gör mej lycklig! Men han är ju sjuk så han får bli frisk innan jag träffar honom. LÄÄÄÄNGTAAAR!

Nej nu ska jag ta mej ett glas vin och lyssna på musik!

Ha en bra kväll allihopa!

CIAO!//emmaa

Av Emma Hallin - 9 december 2011 14:40

Igår va jag hos läkaren igen. Nu är de inte blindtarmen längre utan nu tror dom att jag lider av såkallad ibs (stressmage) inget jag känner av direkt. Ämnesomsättningen va lite låg med så fick ta massa nya prover igår. För å se om ämnesomsättningen fortfarande är låg. Är den de får jag väll medicin å de förklarar ju även varför jag inte går upp i vikt.Idag när jag vaknade så drack jag en kopp kaffe och hoppade in i duschen. Tänkte jag skulle städa, det började bra med att fixa garderoben eftersom mitt golv har varit som en garderob den senaste tiden. Men nu hänger allting perfekt i den riktiga garderoben! Sen tog jag en paus å drack en kopp kaffe till å de skulle jag ju inte gjort för nu ligger jag i sängen å skriver här. Får go lust att möblera om men mor kommer ju döda mej då för jag möblerar om minst en gång i månaden hahah! Usch så får nig skippa de å göra de den dagen vi ska fixa iordning mitt rum :)Efter jul blir de antagligen :) läääängtar! Nej nu får jag väll ta mej i kragen å fixa de sista innan vi ska ha fredagsmys!Ha en bra fredagkväll!Ciao! //emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards