emmaahallin

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Emma Hallin - 25 december 2011 01:49

Gid jul på er allesammans!

Dagen har vart underbar!

Sov hos mormor igår till idag, de va myspys!

Längesen jag sov hos min mormor!

Sen vaknade jag ofc!

Mormor stod å lagade mat, luktade förjävla gott måste jag medge!

Jag gick upp å tog en kaffe med henne och öppnade min morgon julklapp av mor.

Den inehöll en navelpiercing.

Eftersom jag önskat mej nya piercingar till naveln blev jag glad förstås!

Sen väckte vi Jonas och jag och Jonas började fixa oss.

Sen kom hela släkten och de va grymt trevligt!

Tack alla släkttingar för julklapparna!

Jag fick:

2 ljus, 700kr, presentkort på gina med 300kr, plattång, parfym, piercingar (till naveln) Biokort laddat med 100kr å godis. 

tror de va allt?! :)

+ att vi ska tapetsera och renovera mitt  rum med som jag önskade av mor! :)

Så jag är total nöjd med julafton faktiskt!

Nu sitter jag och dricker lite vin :)

mycket gott måste jag ju faktiskt medge!

Imorn blir de kalas hos min moster som fyller år, sen blir de utgång.

Vart är ännu oklart men ska ut med min Johanna :)

Förhoppningsvis träffa V med! :)

Längtar tills vi ska renovera om mitt rum :)

Nej nu ska jag ut å röka med flaneboii!

här kommer lite bilder från idag :)

Zion är julfin :)

Jamina med!

Jag dricker vin :)

Min piercing jag fick av syster! :D

       

bara för att jag är snygg! :D

Snart är året slut fan!


Ciao! // emmaa  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards