emmaahallin

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Emma Hallin - 8 december 2011 16:59

Tänkte skriva några kärleks citat som jag stött på de senaste som jag tycker stämmer så grymt bra! Tänkte ju då dela dom med er :)


Alla tjejer förtjänar en kille som kallar henne älskling, kysser henne som om han menar det, håller henne hårt som att han aldrig vill släppa taget.
Torkar tårarna när hon gråter, inte gör henne svartsjuk på andra tjejer och gör istället andra tjejer avundsjuka på henne
Inte rädd för att låta sina vänner veta hur mycket man känner för henne och låta henne veta hur mycket han verkligen älskar henne! ♥


 


Vissa killar kommer vilja förändra mycket av dig, men den rätta killen kommer bara vilja ändra en sak, ditt efternamn. ♥


Att göra slut och säga "men vi kan fortfarande vara vänner" är som att säga "vår hund har dött men vi kan behålla den om du vill?"


 


jag ser dig i korridoren,
mitt hjärta pumpar häftigt,
din blick möter min,
min enda önskan är att jag vore din.


 




Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards