emmaahallin

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Emma Hallin - 7 december 2011 22:10

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
<3

Av Emma Hallin - 7 december 2011 12:42

Det är 17 dagar kvar till julafton kom jag på nu.

Jag har inte ens önskat mej något.

Jag som alltid brukar vara först med att ge mamma min önskelista.

Men iår har jag inte haft en tanke på att göra de.

Jag vet inte ens vad jag vill ha i julklapp.

Jag har de mesta.

Jag vill bara att vi ska fixa mitt rum så de blir fint så man kan bo där inne, som de ser ut nu så ser de förjävligt ut.

Jag har iaf ordnat så jag slipper min dubbelsäng och får en 120 säng ist.

Nu ska vi bara måla om och köpa ny inredning.

Men något jag verkligen vill ha är pengar till en tatuering.

Jag har önskat mej en tatuering jätte länge.

Och nästa fredag slutar vi skolan, då får vi jullov.

Herregud jag som trodde de va 2 veckor kvar. Jag har inte vart i skolan på hela veckan tack vare den förbannade magen! 

Jag är besviken på mej själv.

Nej nu mår jag dåligt så jag ska gå å lägga mej en stund.

Ha en bra dag alla!

Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards