emmaahallin

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

9/4-2012

Av Emma Hallin - 9 april 2012 11:57

Du slet ut mitt hjärta, och forma det perfekt,
älskade hjärtat, känner mig så jävla defekt
jag vill ge dig hela världen fast du vet att jag inte kan
men jag är en del utav världen snälla, ta min hand
vi bär på en hemlighet, snälla kan du bara blunda
ta mig till vårt sagoland där allt är annorlunda
jag vet att du vill, någonstans längst där inne
förstår att det är svårt, att du är vilse
lämna mig inte, jag klarar bara inte trycket
hålet i mitt hjärta, du vet precis vad jag tycker
jag hatar att tro, jag hatar att hoppas
för i slutet av sagan är det någon som krossas
men jag börjar bli van, det blir alltid jag
kan inte sluta hoppas, älskar dig som fan
önskar jag kunde ha dig, ta mig någon vart
snälla visa mig vägen för du är min kompass.

finns så mycket jag vill säga du är mer än världen
tänk om föralltid finns, är du min i alla lägen?
önskar jag var starkare, så jag kunde vinna dig helt
det är dig jag vill ha, hoppas att inget går fel

svävar på rosa moln, kapitel efter kapitel
mitt hjärta i ditt hand föralltid, valet är ditt
jag älskar din närhet åh skiter i allting annat
vill bo under dina vingar och alltid stanna
kan vara mig själv du får mig att skratta
underbara dagar, det är bara du som fattas
hoppas att bara kunna kalla dig för min
du är biten som saknas, snälla bli min prins
bara andas samma luft, leva i samma värld
du stjärnan på himlen i min egna atmosfär
aldrig känna denna lycka, hoppas den varar
kärleken jag ger til dig, något du besvarar
men ändå, så står en hög mur emellan oss
ska kämpa får att riva den, om ja så måste slåss
tänker inte ge upp, offra inte allt för vänskap
för det är dina ord, det var du som sa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards