emmaahallin

Alla inlägg under april 2013

Av Emma Hallin - 5 april 2013 12:09

Efter många om och men så somnade jag runt 5 imorse och vaknade 10.40 ungefär och hade fått ett underbart sms av min bästa vän!
Blev super glad när jag läste de imorse, han vet exakt hur man gör mej på bra humör :) Älskade vän! <3

Igår var jag hemma hos Emilia och hennes underbara barn :)
Dom är så söta och jag måste börja åka ut å vara med dom oftare!
Vi snackade skit, drack kaffe sedan hjälpte jag henne på vårdcentralen med barnen :) Så bjöd hon mej på mat sen, helt underbart :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska till Snygging ikväll på kvällsmys :) <3

Av Emma Hallin - 5 april 2013 01:04

Ligger här i sängen och klockan är 01.00, jag kan inte sova. Skulle nog inte druckit den där sista kopp kaffen hos Emilia klockan 18.00 innan ;)
Men de jag ville berätta var att nu när jag låg här i sängen å kolla olika grejer på fb så försökte jag lägga mej på magen. Eftersom jag inte är så stor ännu kan jag ju fortfarande ligga en stud på magen.
Nu däremot när jag skulle göra det så gick det verkligen inte, kändes som något hårt i magen tog emot. Tänkte direkt att de måste vara bebisen så jag la mej på rygg och tryckte lite där de va "hårt" å fick då en knuff tillbaka eller hur man ska förklara det.
Det måste vart bebisen som jag kände där inne!
Har känt som typ bubblor i magen innan och undrar om detta vart bebisens rörelser och de sa Emilia att de kunnat vart!
Så obeskrivlig känsla jag ligger med just nu!
Lycka är alla jag kan säga med ett leénde på läpparna! ???

Av Emma Hallin - 3 april 2013 17:39

Jag vill tacka min underbara vän Ida som gjort en ny header åt mej, den är jätte fin och jag är jätte nöjd! :)

Jag har gått runt med huvudvärk i två dagar nu och jag hoppas att den snart släpper. Detta är bara grymt jobbigt!
Känns även som att jag inte gör annat än å äter heller för den delen.
Den dåliga hyn i ansiktet ska vi inte prata om och den torra huden! Shit!
Kliar som sjutton på magen och de ser ut som små nässelutslag. Vet inte vad de kan vara.
Men jag hoppas allt detta går över snart och att jag får en lätt graviditet!
Tänkte skriva om mina tankar om graviditeten men har alldeles för ont i huvudet för de...

Puss & kram! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards