emmaahallin

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Behind my smile theres a story you would never understand.

Av Emma Hallin - 21 februari 2015 12:38

Vissa gånger gör man saker utan att tänka sig för, något man sedan får ångra. Men ibland finns de orsaker att göra de. Det finns mycket jag ångrar i mitt liv som jag sotar för. Nu var det dax igen. Jag gjorde en grej, ett stort snedsteg. Jag ångrar mig men kan aldrig göra de ogjort. Jag är åtminstone glad och stolt att jag var ärlig om det och erkände mitt misstag, bad om ursäkt och jag förstår att personen i fråga blir arg men jag kan inte göra mer än så. Får väll bara vänta ut och hoppas att de kan bli bra igen. Tar ett steg tillbaka och tänker ut på vad jag vill.
Alla begår vi misstag i livet, Stora som små. Endel får vi sota för en del inte.
Men med ärlighet kommer man längst i livet. Det är åtminstone något jag lärt mig. Får väll se vad som händer nu.


Vissa tror att dem känner mig väl men de är bara vad dem tror. Jag är en öppen och ärlig människa. Men de är få personer som vet mina allra mörkaste hemligheter. Jag är väldigt snabb på att släppa in människor på livet som jag sedan tar avstånd till.
Jag tror allt händer av en anledning. Jag tror på ödet. I detta fallet så gjorde jag de utan att tänka mig för samtidigt som jag tror att de finns en mening med varför jag gjorde det. Antingen för att vi inte ska ha med varann å göra, eller att de ska bli bättre mellan oss. Just nu vet jag inte de är något som tiden får visa.
Det är blandade känslor samtidigt som jag stänger av känslorna och blir iskall så är de inte jag som är en iskall människa, de handlar om att jag inte styra mina känslor och när de blir för mycket utav dem så stänger jag av dem eller så bryter jag ihop. I detta fall stängdes dem av. Jag kan inte kontrollera det. Det är hemskt...

Jaja, jag var bara tvungen att skriva av mig även om ni inte förstår så behövdes de komma ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards