emmaahallin

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Emma Hallin - 21 februari 2015 12:38

Vissa gånger gör man saker utan att tänka sig för, något man sedan får ångra. Men ibland finns de orsaker att göra de. Det finns mycket jag ångrar i mitt liv som jag sotar för. Nu var det dax igen. Jag gjorde en grej, ett stort snedsteg. Jag ångrar mig men kan aldrig göra de ogjort. Jag är åtminstone glad och stolt att jag var ärlig om det och erkände mitt misstag, bad om ursäkt och jag förstår att personen i fråga blir arg men jag kan inte göra mer än så. Får väll bara vänta ut och hoppas att de kan bli bra igen. Tar ett steg tillbaka och tänker ut på vad jag vill.
Alla begår vi misstag i livet, Stora som små. Endel får vi sota för en del inte.
Men med ärlighet kommer man längst i livet. Det är åtminstone något jag lärt mig. Får väll se vad som händer nu.


Vissa tror att dem känner mig väl men de är bara vad dem tror. Jag är en öppen och ärlig människa. Men de är få personer som vet mina allra mörkaste hemligheter. Jag är väldigt snabb på att släppa in människor på livet som jag sedan tar avstånd till.
Jag tror allt händer av en anledning. Jag tror på ödet. I detta fallet så gjorde jag de utan att tänka mig för samtidigt som jag tror att de finns en mening med varför jag gjorde det. Antingen för att vi inte ska ha med varann å göra, eller att de ska bli bättre mellan oss. Just nu vet jag inte de är något som tiden får visa.
Det är blandade känslor samtidigt som jag stänger av känslorna och blir iskall så är de inte jag som är en iskall människa, de handlar om att jag inte styra mina känslor och när de blir för mycket utav dem så stänger jag av dem eller så bryter jag ihop. I detta fall stängdes dem av. Jag kan inte kontrollera det. Det är hemskt...

Jaja, jag var bara tvungen att skriva av mig även om ni inte förstår så behövdes de komma ut.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards