emmaahallin

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Skolan har börjat..

Av Emma Hallin - 23 augusti 2010 15:07

Som ni alla säkert redan vet så har ju skolerna startat igen.

Jag kom ju in på drottning blankas gymnasieum, linje: stylist.

Det är ju andra dagen jag träffat klassen och lärarna.

Eller ah de vart ju inte så mycket i fredags men idag så skulle vi lära känna klassen bättre.

Vi har sån vecka nu som vi ska lära känna varann.

Det tycker jag är bra för då behöver ingen känna sig utanför.

Idag så fick iaf först ställa oss i ett led den som fyllde år först, längst fram och den som fyllde år sist fick stå längst bak.

Sen tog läraren oss 2 och 2 och bad oss sitta ner i bänken.

Så vi fick sitta med en okänd människa :P hahah

Sen skulle vi köra speeddating.

Skit kul fast de blev lite tjatigt att äsga samma sak varje gång för en del av eleverna är ju ganska blyga..

Men jag försökte va öppen och skratta och va glad.

Jag hoppas att de gick hem hos någon iaf.

Trevlig klass har jag iaf :)

Jag tror dom här 3 åren kommer bli jätte bra, jag hoppas iaf på de :)

Nu lämnar vi de och snackar om något annat :)

Har ju bott hos pappa ett tag men de blev bråk mellan oss i lördags så jag stack hem till mamma.

Här sitter jag just nu.

Men jag får inte stanna här så värst länge till, jag vill bara att socialen ska hjälpa mej någon gång!

Men dom är så otroligt jävla sega.

Idag så hoppas jag på att jag får träffa R!

Han sover just nu men jag tycker att han ska gå upp nu så han kan komma in till stan (: hihi

Sen ska ja väll säkert träffa tiinaplutten :)

hihi

Sen händer det inte så mycket mer.

Igår träffade jag kim -.-

Vi snackade lite och skit, de gick jätte bra tills vi skulle säga hejdå.

Först vill han att vi ska va vänner sen vill han inte så håller han på så fram och tillbaka jag förstår inte?

Det är inte bara han som blir/är förvirrad de blir fan jag när han håller på sådär...

Menmen..

Nu ska jag facebooka lite ;) hahah

puss på er :-*

 

over and out// emmaa

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards