emmaahallin

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

illamående

Av Emma Hallin - 11 april 2014 17:23

Jag avskyr folk som snackar sikt om andra. Jag har själv varit en skidbackar men skulle aldrig få för mig att snacka sikt om någon nu. Då behandlar jag dom hellre som luft. Finns ingen mening med att snacka skit om andra. Vad vinner man på de? Jo har man tur vinner man lite drama..
Om jag pratar om någon så säger jag enbart sanningen, fakta kalla det vad du vill. Men då berättar jag sånt som andra redan vet om.
Men att umgås med någon man snackar skit om skulle aldrig falla mig i smaken.
Just därför har jag väldigt få kompisar jag umgås med. Jag väljer bort skit snackare. Jag klarar inte av dem.
Jag tar hellre vara på min familj och eftersom vi är såpass många i min familj såhar vi så jädrans roligt! Behöver aldrig vara någon jag inte är, kan vara mig själv.
Har någon brutit mitt förtroende en gång så kan jag vara snäll och förlåta men jag litar inte på personen igen.
De tar tid att bygga tillit för varann men de tar en sekund och bryta ner de, bygga upp de igen är nog de svåraste.

Jag var bara tvungen att skriva av mina tankar och åsikter.

Idag har vi haft massa bus här hemma, sen var vi ute en sväng och gungade sen gick vi långpromenad :)
Nu ska vi busa lite till innan det är dag för kvällsmat och läggdax :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards