emmaahallin

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Emma Hallin - 6 juli 2014 08:10

Jag är så glad! Jag hoppas att en under kan ske. Snälla alla människor där ute håll tummarna för oss nu.
Idag ska vi på lägenhetsvisning, denna gången är det inte utanför stan utan i stan :D
På ett bra område oxå.
Men de va som jag tänkte iförrgår. Kan ett under ske att Benjamin somnar på mage så kan jag nog få lägenhet oxå :)


Igår var vi borta hos min mormor och grillade, mamma, mats och Felicia var oxå där :)
Det var mysigt och skönt med fint väder!
Benjamin älskar att vara ute, sitta och plocka bland sina leksaker, gå i sin gåstol och sitta i sandlådan och leka :)
Idag hoppas vi oxå på fint väder, blir väll en utedag idag med förutom att vi ska på visning oxå förstås :)

Nu är de frukosttime!
Ha en bra dag allihopa! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards