emmaahallin

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Emma Hallin - 24 juli 2014 08:17

Igår var jag på lägenhetsvisning, hoppas innerligt att jag får den så denna situationen ändå får ett bra slut.
Den ska även tapetseras om och då kanske jag får den som jag vill. Den passar mig och Benjamin perfekt!
Utanför porten har vi en stor lekplats, lite längre bort ligger dagis och på baksidan har vi en stor gräsmatta.
Så håll alla tummar och tår nu :)

Benjamin fick ett nytt vrålåk igår av sin låtsasmoffa. En behändig sulky som är lätt att kasta ner i bagageluckan och ta med på utflykter. Han verkade trivas i den, luftig och skön. Värsta ac i den ;) hahah


Efter att Benjamin valde att gå upp klockan 5 så var mamman i huset inte lika begiven på att ge sig upp. Men de va bara att sätta på kaffet och se glad ut.
De slutar med att jag sitter med glädjetårar sprutandes ner för kinderna.
Först ställer sig Benjamin i krypställning och jag sitter och blir lika frustrerad som Benjamin över att han inte kan krypa.
Så ser jag sekunden efteråt att han kryper! Vingligt och inte så långt men han kröp!
Som vi kämpat med att få dig att krypa och äntligen lossnar de!
Ju mer han tränar på de destu bättre balans får han och han är ju redan stadig i benen. Så jag tror att får han bara lära sig att krypa och hålla balansen på de viset så drar han sig snart mot möbler å sedan går han. De går nog snabbt nu. Heja Benjamin! :)


Bättre start på denna hemska morgon skulle jag aldrig kunna få!
Din mamma älskar dig så mycket Benjamin, de finns inte ord för hur stolt man kan bli över sitt barn när den lär sig nya saker. Varje dag är en utmaning men övning ger färdighet!
Min lilla prins <3
Jag är så glad att ha dig i mitt liv <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards