emmaahallin

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Emma Hallin - 1 januari 2015 07:50

Nyår firades ute hos min mormor. Andra året i rad som jag är här ute eftersom de är lugnast för Benjamin.
Vi åt middag här sen satt vi och tjötade hela kvällen, mamma och Mats var här med. Benjamin tyckte de va rena rama julafton när allt godis kom fram.
Han somnade nog runt 21. Sov sig igenom alla raketer.
Vi skålade in de nya året tillsammans. Konstigt nog har jag huvudvärk idag, ändå drack jag bara 1 cider, 1 öl och ett glas champagne.
De va riktigt mysigt igår. Dock var de nog mycket tackar inatt för jag drömde väldigt många konstiga drömmar.


Benjamin valde att gå upp kl 7, vilket tog emot kan jag lova eftersom jag blivit bortskämd med att gå upp runt 9.
Idag ska la dagen spenderas i fristad innan vi åker hem. Tillåter vädret så går vi ut en sväng.
Väntar på att en viss människa ska vakna och ringa mig. Sätt och tänkte på honom väldigt mycket igår. Vet inte vad som hänt och jag hoppas inte mina känslor håller på att bli för starka, är rädd för att bli lämnad ensam och sårad igen.

Nog pratat om de. Nu har terroristen börjat igen!
Ha en bra dag och hoppas ni alla hade en bra nyårsafton :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards