emmaahallin

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emma Hallin - 14 april 2010 17:48

Hann inte blogga mer igår för jag sov hos min pojkvän och deras internet fuckar. Men nu är jag här (:

Idag vart jag på praktiken och de va riktigt skoj! :) Jag har praktik på åhléns och för de mesta har jag varit på avd. hem men idag fick jag va på mode och hålla på med kläder. Det är perfekt för mej! Hem va inte riktigt min grej om jag ska va ärlig. Personalen är ju hel sköna! Jag trivs mycket bra (:

Jag va ju uppe och fika hos min far igår de va riktigt mysigt! Träffas inte så jätte ofta då får man ta vara på dom gånger man träffas. Jag ska ¨ka upp någon fredag eller lördag och titta på film med han och äta gott! De vore jätte mysigt. Idag efter praktiken åkte jag hem fick sluta tjugo minuter tidigare så skönt! När jag kom hem stod maten på bordet och de va bara att hugga in! :)

De blev potatis och fiskbullar i dillsås, mums va gott de va! :) Det händer väll inte så mycket mer idag, funderar på att baka något gott (: Vad vet jag inte än. Måste först hem till min pojkvän å hämta mina grejer som jag glömde där. hm.. Jobbigt! hahah.

 

I lördags så satt jag och några vänner hos mej och drack lite meningen va att mamma inte skulle veta något men de fick ju åt helvete hon fick ju reda på de ändå. För innan när jag har frågat så har jag inte fått sitta hemma å chillkröka, men de fick jag visst nu (: Så jävla nice! hahah :)

Ikväll blir det att bänka sig framför tv:n kl 21.00 och kolla på andra avenyn!

Älskar den serien! :)

 

Bilder från i lördags:

           

                                  Jag & Natali

 

                    Linus va här (:

 

 

            Jimmy med (:

 

Jag bara älskar denna bilden! hahah!

 

Finns fler kort men de blev inga bra :(

Kanske uppdaterar senare! Nu ska jag ner till Kim och hämta mina grejer (:

 

over and out // emmaa

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards