emmaahallin

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Emma Hallin - 22 april 2010 21:41

Matematik:

Det är i nuläget svårt att bedöma om Emma når målen detta läsår. Hon har klarat de två första momenten. Har sex moment kvar. Kan eb göra slutprovet.

Utnyttjar tid på lektinerna: Jobbar alltid bra.

 

Engelska:

Läsa: Klarade np nätt och jämt. Ligger lite lågt på målproven. Jag behöver se mer. Ska redovisa en bok efter påsklovet.

Skriva: Emma skriver enkel och begriplig engelska.

Lyssna: Klarade np nätt och jämt. Inte gjort målproven. Jag behöver se mer.

Tala: Lite tunt underlag. Np v 16.

Sammanfattning: Emma kommer troligtvis att få betyg detta läsår.

Utnyttjar tid på lektionerna: Bra.

 

Svenska:

Är ganska nära att nå målen. Behöver bearbeta en uppsats, träna på sin läsförståelse och redovisa ett arbete muntligt inför några i klasskamrater.

Utnyttjar tid på lektionerna: Jobbar alltid bra.

 

Praktik:

Östermalmsgården

Åhléns.

 

Övriga ämnen:

So/Livskunskap: Deltar

Friskvård: Deltar ej.

 

Av Emma Hallin - 22 april 2010 21:05

Hade kunnat blogga tidigare men har haft annat att göra. sry..  Laddar just nu upp nytagna bilder på fb.. hehe.

Fan livet går fan som man vill nu!

Mitt liv börjar bli perfekt.

Det har varit låångt ifrån perfekt innan men nu jävlar!

Det gick super bra på nationella idag tycker jag, iaf från å va från mej.

Ska göra ett nytt inlägg sen där de står om vad lärarna tycker om mej i skolan och om jag kommer nå målen för g :)

Va inne och gjorde omval för gymnasiet innan och vad står de inte då om inte att jag är preliminert intagen på almås, barn och fritid.

Fattar du vad glad jag va efter de eller?

Är så jävla stolt.

Jag klarade det jag slipper tullen.

Jag är långt ifrån vad övriga släkten är.

Fyfan vad jag har kämpat för de här.

Detta är jag fan värd efter allt som har hänt i mitt liv och hur mycket jag har kämpat även om jag vart på botten..

Just de häll på att glömma,

Millah coh Thea-bus va ju på besök idag.

De va mysigt och få prata av sig med någon som bryr sig, förstår och verkligen försöker hjälpa en..

Thea är ju bara för go!

Hon är så grymt söt man kan inget än å älska den ungen!

Vad hon kan och lär sig snabbt lilla godingen! <3

Hm.. vet inte vad jag ska skriva mer men slänger upp en bild på min underbaring Thea! :)

Sen skriver jag ner vad lärarna sakt :)

 

  

 

Tänkte även säga att ni ska läsa en grymt bra blogg :

http://alisonviktoria.bloggplatsen.se

 

over and out / emmaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards