emmaahallin

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Emma Hallin - 21 april 2010 23:18

Började dagen med frukost :) Sen stack jag iväg till skolan väl där visade det sig att vi hade is-tid (inviduell studietid) Vilket jag inte hade skrivit upp mej på -.- Så egentligen kunde jag ha fått börja kl 9 menmen.. Fick sitta och plugga lite matte, har nationella på fredag i matte och i engelska imorn. Vi hade lite övning på engelskan idag så vi fick snacka engelska. Jag är inte bra på att snacka engelska! Eller jo hemma men inte i skolan, fattar inte varför trivs verkligen super bra i min klass. Menmen... Anneli sa att de skulle gå bra för mej imorn så jag hoppas detta (: Är lite nervös faktiskt skulle hellre ha de med en lärare bara men man får ju inte de eftersom de ska vara en diskussion. Sen åkte vi på bio med :) Prinsessa, skit kass men vissa delar va roliga så lite skratt fick man ju iaf. Budskapet var oxå bra :) Anti mobbnings film och de tycker jga är bra!

Jag hatar mobbning, det är något av de elakste man kan göra för de förstör en så psykiskt! Jag har själv vart "mobbad" Och jag har mobbat.. tyvärr.

  

Efter skolan åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag till pappa och drack kaffe och tjöta :) Det va myyyysiiiiigt!! hihi :)

  

Andra avenyn var ju bäst idag! Eller nä men jag älskar den serien! Är de någon av er som kollar på den? Jag blev sååå ledsen när Kim säger att han våldtagit liv :( Det får ju inte vara han. Han är ju såå sjukt snygg och jag älskar hans personlighet!

 

  

Isn't he Lovely??!!!!

Har mycket mer att säga men ska ta ut mina tankar imorn tänkte ´jag för hag orkar inte de idag måste sova nu. Känner att ni får läsa ungefär samma sak varje dag och de är ju inte kul :P Men har lite tankar i huvudet. Kommer nog uppdatera lite sent imorn med för imorn får jag besök av min bästa kompis Emilia och hennes dotter Thea :) Dom ska komma på en fika och kolla hur jag har möblerat mitt rum :) Har känt Emilia hela mitt liv verkligen! Så skönt att ha en kompis som man känner så väl och kan lita på !

Ha en skön kväll :) Godnatt.

over and out // emmaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards