emmaahallin

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Emma Hallin - 16 april 2010 17:52

JAAAAAAAAAAAAAAA!

De blir å supa idag (:

Fan va nice! :D:D

Ska fixa mej nu vi hörs imorn (:

pusssss :*

Av Emma Hallin - 16 april 2010 17:28

Idag va de nationella som gällde, de gick skit ! Fattde inte ett förutom g-uppgifterna. Hoppas de gick hyffsat bra iaf! :D Efter provet så åkte jag med Ida hem, har ju inte vart i hennes nya lght. Men de har jag nu (: Super fin lght! :) Vi sjöng lite singstar och spelade yatzy de va kul! (: sen åkte jag hem å åt pizza, MUMS vad gott de va! Så sitter här proppmätt (: Träffade Flane på en cigg precis vi ska antagligen chilldricka lite :) Kul har inte träffats på jätte länge. Hmmm.... Har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Kanske uppdaterar senare (: Får se annars uppdaterar jag imorn vet nii (:

Har fått många kommentarer om att jag började blogga igen, de tycker jag är kul :)

 

over and out / emmaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards