emmaahallin

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Emma Hallin - 30 april 2010 09:18

Idag är de fullt upp för min del. Eller de va de visst inte egentligen. För jag skulle egentligen passat Nova medans Eleonora sola men nu va Samuel hemma så han kunde ha Nova. Men jag ska ner till stan så ska jag ladda på mitt busskort, ladda på min mobil, köpa cigg och sola med Eleonora. De låter mysigt va? Jag måste även upp till min far innan halv 3 oxå. För jag måste ju hämta ölen tills ikväll :D Halv 3 ska jag ju fika med Jenni.. Så de är väll ändå fullt upp.. Men imellan att jag har vart i stan och innan jag ska fika med Jenni så måste jag hem och lämna öl som Kims kompis skulle ha, som jag fixade till honom. Sen fika med Jenni sen måste jag upp till pappa och hämta flaket.. hur fan sk ajag orka bära ett helt flak? ooh shit de tänkte jag inte på.. ÅÅÅÅÅH!!! Jag är stressad! Kanske kan be pappa komma hit med flaket de hade varit de lättaste faktiskt.. Men vi får se..

Kim kom hit imorse eller aah för en timme sen ungefär.. Han hade skitit i skolan inte bra menmen.. Han har varit duktig och skött skolan hela denna veckan så han kan väll ta ledigt en fredag ;) hahah!


Idag äre fest! :D Fyfan va nice och imorn blire krogen (: Om jag inte är allt för bakis ;) hahah!


Nej nu måste jag upp å äta frukost och fixa i ordning mej ska med bussen om en timme! :o


over and out // emmaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards