emmaahallin

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Emma Hallin - 18 april 2010 22:21

Tog bilder på rummen lite snabbt vet inte om dom blev så bra men ni får nöja er med de (:

 

  Mitt rum :)   Detta med (: Fint va? Ska byta tapeter bara (:   Min systers rum (:

Najs va? (:

 

 

Nu får ni säga vad ni tycker om de (:

Have a good night!

 

over and out // emmaa  

Av Emma Hallin - 18 april 2010 22:00

Haft något att göra hela dagen asså. Det har varit kul å fått umgås med syster med (: Inte så ofta man gör de. Efter förra inlägget så hoppade jag in i duschen sen städade jag och Felicia gaderoben. Sen möblera och städade hennes rum (: Sen gjorde vi samma sak med mitt rum (: Sen klippte jag hennes hår, tyvärr glömde jag att ta bilder på allt. Men kan ta bild på hennes och mitt rum i och för sig. Men ni vet ju inte hur de såg ut innan men ni kan få se hur de ser ut nu :D Kan tyvärr inte ta bild på Felicias hår nu för hon duschar och sen måste hon fixa de å skit men tar kort på hennes hår imorn så nu får se (: Nu har jag precis tittat på Ballar av stål, jätte roligt program tycker jag!

Måndag imorn det betyder skola. De ska bli kul att komma tillbaka till skolan efter den helvetes veckan jag har haft.. Väntar på att min pojkvän ska ringa (: Sen ska jag softa lite vid datorn sen sova blir en tidig kväll för mej känner jag, är helt slut :P

 

Men nu ska jag ta kort på rummen så slänger jag in dom lite snabbt (:

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 18 april 2010 11:42

Jag vaknade vid 10 och har sedan dess suttit vid atorn ingen i familjen är vaken.. Skulle klippt Felicias hår igår men klockan hann bli för mycket så jag ska klippa det idag ist (: Ska lägga upp en före och en efterbild sen (: Så får ni se att jag är duktig! Först ska jag nog duscha de hinner jag nog innan Felicia vaknar (: Funderar även på att möblera om i mitt rum, i och för sig har jag inte så mycket möbler men kul med förändringar tycker jag (:

Sen vill Kim att jag ska med han hem och äta idag, hmm.. Jag får se hur jag gör (:

Skola imorn, japp tagga! Inte långt kvar tills de är sommarlov jue! :D Jag hoppas jag får mina betyg detta året så jag kommer ut! Jag vill bli frisör!!! :D

Jag ska nog klippa mitt hår med har så in i helvetes slitna toppar :( Det blir oxå en för och efter bild isf om jag klipper :P

Vad ska amn göra för att sluta bita på naglarna?

Jag satte på nagellack igår hoppas de hjälper annars vet jag inte?

Vill så gärna ha långa naglar!

Funderar på att åka upp å hälsa på min moster och min kusin någon dag i veckan (: hmm.. Får se (:

 

over and out // emmaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards